انجام پروژه های فاز یک و دو معماری09128380245 www.nbpars.ir

سلام این وبلاگ زیر مجموعه نقش برتر است آدرس سایت اصلی nbpars.ir شماره تماس 09128380245 برای خرید هر محصول روی لینک آن کلیک و پس از پرداخت بلافاصله دانلود کنید

انجام پروژه های فاز یک و دو معماری09128380245 www.nbpars.ir

سلام این وبلاگ زیر مجموعه نقش برتر است آدرس سایت اصلی nbpars.ir شماره تماس 09128380245 برای خرید هر محصول روی لینک آن کلیک و پس از پرداخت بلافاصله دانلود کنید

مطالعات طراحی سینما ۱۴۷ صفحه همراه با نقشه های اتوکدی کامل

مطالعات طراحی سینما ۱۴۷ صفحه همراه با نقشه های اتوکدی کامل

تاریخ ایجاد 14/05/2015 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:  ۱۴۷ صفحه همراه با نقشه های اتوکدی کامل   قیمت: 20000 تومان   حجم فایل: 14967 kb  تعدادمشاهده  5


 چکیده
 
       با توجه به عملکرد مجموعه های سینمایی در راستای اهداف اجرائی، بار فرهنگی ویژه ای به طراحی        می بخشد. دستیابی به مجموعة مناسبی که می تواند از بخش های کالبدی این مرکز در جهت انتشار و دستیابی به پیشرفت های جهان امروز از طریق تکنولوژی الکترونیک را فراهم کند. بنایی شاخص،هماهنگ، نمادی از فناوری نو و اهداف مترقی اجتماعی می باشد که افق های توسعة این زمینه را روشن می کند.
 
      طراحی یک فضای شهری با توجّه به خلأ ناشی از مراکز جمعی _فرهنگی در فضای جدید شهری و برآورده کردن نیاز معماری سینمایی برای ارتباط بیشتر مردم در فضای سینمایی است. چرا که آندره بازن منتقد فرانسوی می گوید«: فیلم پنجره ای است رو به جهان.»    
 
معیار های این طرح عبارتند از:
 
_ ارزش های طرح از نظر مفاهیم معماری معاصر از جمله ماندگاری و خلاقیت.
 
_ انطباق بهینه و صحیح فضاها و پیشرفت تکنولوژی.
 
_ استقرار مناسب در سایت و ارتباط با بیرون.
 
_ سازگاری با محیط.
 
ویژگی های طرح:
 
_خلاقیت در ارایة فرم و ایجاد فضا.
 
_پاسخگویی به عملکردها و خلق فضاهای عملکردی جدید در رابطه با موضوع.
 
_بکارگیری رسانه های امروزی در معماری.
 
      به خاطر پاسخگویی به ایده های فکری و برنامه های فیزیکی، فرمی سیال و رونده ایجاد شده حس حرکت را القا می کند. مجموعه با برقراری ارتباط بین فضای معماری و مردم، فضایی زنده و پویا را شکل می دهد که با ایجاد ارتباط بصری مناسب به یک فضای متنوع شهری دست می یابیم.
 
      این فضا در جهت رشد و ارتقاء فرهنگی در راستای کمال معنوی کمک می کند یافته های حاصل از بخش شناخت از جهات راهبردی و کاربردی مبنای بخش طراحی قرار گرفته است. بر مبنای این یافته ها در چهارچوب مبانی نظری اهداف طرح و اصول و معیارهای طراحی تدوین گرفته است.
مقدمه
 
سینما علاوه بر نوعی از هنر بودن، به علت توان و امکانات بسیار و خصوصیاتی چنان ویژه نه فقط در بر گیرندة کلیة هنرهای دیگر است، بلکه از تمامی آنها فراتر نیز رفته است. سینما ناگهان تبدیل به وسیله ای         می شود، بسیار دقیق و در عین حال شاعرانه. آیینة حقیقت، رویاپرداز و خالق معجزات.
 
ساختن یک مجموعة سینمایی یا چند سالن نمایش و بوجود آوردن امکان نمایش چند فیلم در یک مجموعه سینمایی باعث می شود که با استقبال گسترده تری از مردم مواجه شویم. اگر بخش های جنبی سینما نیز خوب طراحی شوند مردم نه فقط به خاطر فیلم بلکه به خاطر آن مجموعه جذب سینما می شوند.
 
مجموعة سینما لاله دارای عملکردی فرهنگی نیز می باشد. به این طریق که دارای اتاق نقد فیلم می باشدکه به منتقدان امکان نقد فیلم ها را در محیطی مطلوب می دهد. همچنین فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و هنری امکان خرید را برای تماشاچیان سینما فراهم می آورد و نیز وجود یک کافی نت در مجموعه باعث       می شود علاقمندان به اینترنت متصل شوند و با خلق دو گالری امکان نمایش آثار هنری فراهم گردیده است و نیز یک کارگاه هنری، هنرمندان خلاق را به سمت خود می کشاند. وجود فضای سبز و آبنماها،  محوطه سینما را به مکانی تفریحی نیز تبدیل کرده است.
 
۱-۱-طرح مسـئله
 
جوامعی که در شهر زندگی می کنند دارای حقوق شهروندی برابری می باشند و برای تأمین یکی از نیازهایشان که بهره بردن از اوقات فراغت است وجود مجموعه های تفریحی، فرهنگی، ورزشی و… احساس   می شود.
 
 استان تهران که پایتخت کشورمان محسوب می شود جمعیت زیادی را در خود جای داده است، از این رو وجود مراکز تفریحی بیشتری در آن نیاز است.
 
 در قدیم مجموعه هایی از قبیل تکیه ، مسجد، تریا، زورخانه و… متناسب با آداب و رسوم، فرهنگ و سنت جوامع آن زمان وجود داشته که برای گذران اوقات فراغت و کمکی به بالا رفتن سطح فرهنگ و روابط اجتماعی بوده است.
 
 امروزه نیز مجموعه های زیادی در شهرها احداث و نوسازی شده ، مانند فرهنگسرا ،مجموعه های ورزشی، سینما و … از جمله سینمای آزادی تهران که در گذشته شهر فرنگ نام داشت و تنها دارای یک سالن نمایش بود و درسال ۷۶ به علت آتش سوزی ویران شد. این سینما هم اکنون دارای ۲ طبقه زیرزمین، طبقه همکف و ۸طبقه روی همکف می باشد که ۵سالن نمایش، ۲رستوران ،۳کافی شاپ ، بانک و چند مجموعه تجاری را در خود جای داده است.
 
 به علت عدم پراکندگی چنین مجموعه هایی در سطح شهر تهران هنوز نیاز به احداث آن ها وجود دارد، چرا که این شهر دارای وسعت زیاد، مناطق و محله های بسیاری است، بنابراین ایجاد چنین مجموعه هایی امری واجب و ضروری می باشد. بعنوان مثال از اقداماتی که می تواند به این امر کمک کند احداث سینما است که علاوه بر پرکردن اوقات فراغت به بالا رفتن سطح فرهنگ، روابط اجتماعی و آشنایی با مسائل و مشکلات روز موجود در جامعه کمک بسیاری می کند.
 
  امید است که با ایجاد چنین مجموعه هایی بتوان لحظات خوشی را برای مردم بوجود آورد وفرهنگ سازی را درسطح جامعه ایجاد کرد و در نتیجه به شهری مناسب و مطلوب دست یافت.
 
فهرست مطالب
 
عنوان……………………………………………………………………………………………………………………… صفحه
 
چکیده…………………………………………………………………………………………………………………………. ۱
 
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………… ۳
 
فصل اول:طرح مسئله…………………………………………………………………………………………………… ۴
 
۱-۱-طرح مسئله…………………………………………………………………………………………………………….. ۴
 
۲-۱-روش اجرای طرح……………………………………………………………………………………………………. ۴
 
۳-۱-روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………… ۵
 
۴-۱-اهداف پروژه………………………………………………………………………………………………………….. ۵
 
۵-۱-محل اجرای طرح…………………………………………………………………………………………………….. ۶
 
۶-۱-دلایل انتخاب سایت…………………………………………………………………………………………………. ۶
 
فصل دوم:تاریخچه سینما………………………………………………………………………………………………. ۷
 
۱-۲-تاریخچه صنعت نمایش تصویر متحرک………………………………………………………………………… ۷
 
۱-۱-۲-اتاق تاریک……………………………………………………………………………………………………….. ۷
 
۲-۱-۲-پانوراما……………………………………………………………………………………………………………… ۸
 
۲-۲-تصویر متحرک………………………………………………………………………………………………………. ۹
 
۳-۲-سالن های نمایش…………………………………………………………………………………………………… ۱۰
 
۴-۲-سینماتوگراف……………………………………………………………………………………………………….. ۱۱
 
۵-۲-سیستم سینه راما، پرده عریض، فیلم سه بعدی…………………………………………………………………. ۱۳
 
۶-۲-هنرهای نمایشی در ایران…………………………………………………………………………………………… ۱۳
 
۷-۲-چگونگی پیدایش سینما در ایران………………………………………………………………………………… ۱۳
 
۸-۲-نخستین مدرسه سینمایی و فیلم برداری در ایران………………………………………………………………. ۱۴
 
۹-۲-اولین تجربه در سینمای ایران……………………………………………………………………………………… ۱۵
 
۱۰-۲-نخستین سالن سینما در ایران……………………………………………………………………………………. ۱۶
 
۱-۱۰-۲-افتتاح نخستین سینمای دائمی……………………………………………………………………………….. ۱۸
 
۲-۱۰-۲-دومین سینمای دائمی پایتخت………………………………………………………………………………. ۱۸
 
۱۱-۲-تولید فیلم ایرانی…………………………………………………………………………………………………… ۱۸
 
۱۲-۲-داوود موشه لازار و تأسیس سینمای ناطق…………………………………………………………………….. ۱۸
 
۱۳-۲-نمایش نخستین فیلم رنگی………………………………………………………………………………………. ۱۹
 
۱۴-۲-آغاز کار دوبله ایران……………………………………………………………………………………………… ۱۹
 
۱۵-۲-سینمای ایران، سینمای با هویت………………………………………………………………………………… ۱۹
 
۱۶-۲-سینماهای تهران، سقوط آزاد…………………………………………………………………………………… ۲۰
 
۱۷-۲-سینمای بعد از انقلاب……………………………………………………………………………………………. ۲۱
 
۱۸-۲-وضعیت سالن های سینما در فاصله سالهای ۱۳۶۰تا ۱۳۷۵…………………………………………….. ۲۲
 
۱۹-۲-کلیه یادگارهای ۱۰۰ ساله سینمای ایران……………………………………………………………………. ۲۶
 
۲۰-۲-گذشته چراغ راه آینده…………………………………………………………………………………………… ۲۶
 
۲۱-۲ گزارشی از فعالیت های موزه سینما…………………………………………………………………………….. ۲۷
 
۲۲-۲-در موزه چه می گذرد؟………………………………………………………………………………………….. ۲۸
 
۲۳-۲-تکنیک سینما……………………………………………………………………………………………………… ۲۸
 
۲۴-۲-انواع متداول فیلم………………………………………………………………………………………………….. ۲۸
 
۲۵-۲-سیستم های نمایش فیلم…………………………………………………………………………………………. ۲۹
 
۱-۲۵-۲-نمایش مستقیم…………………………………………………………………………………………………. ۲۹
 
۲-۲۵-۲-نمایش غیر مستقیم یا آیینه ای………………………………………………………………………………. ۲۹
 
۳-۲۵-۲-نمایش از پشت………………………………………………………………………………………………… ۳۰
 
۲۶-۲-در مسیر رسیدن به مجموعه سینمایی………………………………………………………………………….. ۳۰
 
فصل سوم:بررسی نمونه های موردی…………………………………………………………………………… ۳۱
 
۱-۳-بررسی نمونه های داخلی………………………………………………………………………………………….. ۳۱
 
۱-۱-۳-سینما پردیس ملت………………………………………………………………………………………………. ۳۱
 
۲-۱-۳-سینما آزادی……………………………………………………………………………………………………… ۳۷
 
۳-۱-۳-مجموعه سینمایی منطقه۱۸……………………………………………………………………………………. ۴۱
 
۴-۱-۳-سینما فرهنگ……………………………………………………………………………………………………. ۴۳
 
۵-۱-۳-سینما ایران……………………………………………………………………………………………………….. ۴۴
 
۲-۳-بررسی نمونه های خارجی………………………………………………………………………………………… ۴۵
 
۱-۲-۳-سینما(UFA) ……………………………………………………………………………………………………. 45
 
۲-۲-۳-سینما آی مکس…………………………………………………………………………………………………. ۴۹
 
فصل چهارم:استانداردها و ضوابط طراحی…………………………………………………………………… ۵۱
 
۱-۴-تعاریف پایه………………………………………………………………………………………………………….. ۵۴
 
۱-۱-۴-سیستم نمایش نرمال……………………………………………………………………………………………. ۵۴
 
۲-۱-۴-سیستم نمایش اسکوپ…………………………………………………………………………………………. ۵۴
 
۳-۱-۴-سطح سرانه………………………………………………………………………………………………………. ۵۴
 
۴-۱-۴-حجم سرانه………………………………………………………………………………………………………. ۵۴
 
۵-۱-۴-زوایای تابش…………………………………………………………………………………………………….. ۵۴
 
۲-۴-فضاهای تشکیل دهنده سینما……………………………………………………………………………………… ۵۴
 
۱-۲-۴-سالن نمایش……………………………………………………………………………………………………… ۵۴
 
۱-۱-۲-۴-فواصل دید…………………………………………………………………………………………………… ۵۴
 
۲-۱-۲-۴-زوایای دید…………………………………………………………………………………………………… ۵۵
 
۳-۴-۲-۴-صندلی تماشاگران………………………………………………………………………………………….. ۵۵
 
۱-۳-۱-۲-۴-شرایط صندلی های چرخدار برای معلولین…………………………………………………………. ۵۹
 
۴-۱-۲-۴-راهروی سالن نمایش………………………………………………………………………………………. ۶۰
 
۵-۱-۲-۴-ورودی ها و خروجی های سالن نمایش………………………………………………………………… ۶۳
 
۶-۱-۲-۴-مشخصات پرده نمایش…………………………………………………………………………………….. ۶۷
 
۲-۲-۴-سالن انتظار……………………………………………………………………………………………………….. ۷۲
 
۳-۲-۴-اتاق پروژکتور…………………………………………………………………………………………………… ۷۵
 
۱-۳-۲-۴-منابع نور در پروژکتور……………………………………………………………………………………… ۷۶
 
۲-۳-۲-۴-شیر آب اتاق پروژکتور……………………………………………………………………………………. ۷۶
 
۳-۳-۲-۴-ایمنی در اتاق پروژکتور…………………………………………………………………………………… ۷۶
 
۴-۳-۲-۴-ممنوعیت در اتاق پروژکتور………………………………………………………………………………. ۷۷
 
۵-۳-۲-۴-صدا بندی اتاق پروژکتور………………………………………………………………………………….. ۷۷
 
۴-۲-۴-ورودی سینما…………………………………………………………………………………………………….. ۷۸
 
۵-۲-۴-گیشه بلیط فروشی………………………………………………………………………………………………. ۷۹
 
۶-۲-۴-سرویس های بهداشتی…………………………………………………………………………………………. ۸۰
 
۷-۲-۴-فضاهای ارتباطی………………………………………………………………………………………………… ۸۱
 
۸-۲-۴-پله………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۵
 
۹-۲-۴-پارکینگ…………………………………………………………………………………………………………. ۸۷
 
۱۰-۲-۴-انبار و اتاق تأسیسات…………………………………………………………………………………………. ۸۸
 
۱۱-۲-۴-تأسیسات حرارتی و برودتی و تهویه………………………………………………………………………. ۸۹
 
۱۲-۲-۴-تأسیسات برق و روشنایی سالن…………………………………………………………………………….. ۹۰
 
۱۳-۲-۴-تأسیسات آکوستیک و الکتروآکوستیک………………………………………………………………… ۹۲
 
فصل پنجم:مبانی نظری معماری…………………………………………………………………………………… ۹۶
 
۱-۵-مقدمه………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۶
 
۲-۵-مبانی نظری…………………………………………………………………………………………………………… ۹۶
 
۳-۵-مبانی نظری عام معمار یا طراح در یک طرح………………………………………………………………….. ۹۷
 
۴-۵-سینما و معماری……………………………………………………………………………………………………… ۹۷
 
۱-۴-۵-ادراک…………………………………………………………………………………………………………….. ۹۷
 
۲-۴-۵-اجرا……………………………………………………………………………………………………………….. ۹۷
 
۳-۴-۵-نمایش…………………………………………………………………………………………………………….. ۹۸
 
۵-۵-سینما هنر هفتم………………………………………………………………………………………………………. ۹۹
 
۶-۵-سینما در یک نگاه………………………………………………………………………………………………….. ۹۹
 
۷-۵-سینما از نظر مکانی…………………………………………………………………………………………………. ۹۹
 
۸-۵-سینما از نظر فضایی………………………………………………………………………………………………… ۹۹
 
۹-۵-سینما از نظر زمانی…………………………………………………………………………………………………. ۱۰۰
 
۱۰-۵-سینما در آغاز…………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۰
 
۱۱-۵-مخاطبین سینما……………………………………………………………………………………………………. ۱۰۱
 
۱۲-۵-سبک معماری……………………………………………………………………………………………………. ۱۰۱
 
۱-۱۲-۵-سبک مدرنیسم……………………………………………………………………………………………….. ۱۰۲
 
فصل ششم:اقلیم و تحلیل سایت……………………………………………………………………………………. ۱۰۴
 
۱-۶-استان تهران…………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۴
 
 2-6-دمای هوا……………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۴
 
۳-۶-نم نسبی……………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۶
 
۴-۶-برف و یخبندان…………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۷
 
۵-۶-باد…………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۷
 
۶-۶-تابش…………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۸
 
۷-۶-طول و عرض جغرافیایی………………………………………………………………………………………….. ۱۰۸
 
۸-۶-ارتفاع از سطح دریا……………………………………………………………………………………………….. ۱۰۸
 
۹-۶-شیب زمین…………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۹
 
۱۰-۶-جمعیت……………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۹
 
۱۱-۶-نژاد…………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۹
 
۱۲-۶-زبان………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۹
 
۱۳-۶-مذهب……………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۰
 
۱۴-۶-عرضهای جغرافیایی و ارتباط آنها با شهرهای ایران……………………………………………………….. ۱۱۱
 
۱۵-۶-موقعیت و زوایای تابش خورشید……………………………………………………………………………… ۱۱۲
 
۱۶-۶-مشخصات اقلیمی تهران………………………………………………………………………………………… ۱۱۳
 
۱۷-۶-جهت ساختمان در رابطه با اقلیم………………………………………………………………………………. ۱۱۳
 
۱۸-۶-معرفی اجمالی منطقه شش تهران……………………………………………………………………………… ۱۱۴
 
۱۹-۶-تاریخچه و نجوه شکل گیری منطقه شش تهران…………………………………………………………… ۱۱۴
 
۲۰-۶-تحلیل سایت……………………………………………………………………………………………………… ۱۱۸
 
۱-۲۰-۶-ارتباطات و دسترسی ها…………………………………………………………………………………….. ۱۱۸
 
۲-۲۰-۶-مسیرهای دسترسی سواره و پیاده…………………………………………………………………………. ۱۱۹
 
۳-۲۰-۶-همجواری ها………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۲
 
۴-۲۰-۶-جهت تابش و باد…………………………………………………………………………………………….. ۱۲۵
 
۵-۲۰-۶-پوشش گیاهی………………………………………………………………………………………………… ۱۲۵
 
۶-۲۰-۶-شیب زمین…………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۶
 
۷-۲۰-۶-راه منتخب برای دسترسی………………………………………………………………………………….. ۱۲۷
 
فصل ششم:روند طراحی…………………………………………………………………………………………….. ۱۲۸
 
۱-۷-توصیه های طراحی………………………………………………………………………………………………… ۱۲۸
 
۱-۱-۷-همجواری ها……………………………………………………………………………………………………. ۱۲۸
 
۲-۱-۷-همجواری های مخاطره آمیز یا نا مطلوب…………………………………………………………………. ۱۲۸
 
۳-۱-۷-همجواری با مجموعه های فرهنگی و هنری………………………………………………………………. ۱۲۸
 
۴-۱-۷-احداث سینما در یک مجتمع………………………………………………………………………………… ۱۲۹
 
۵-۱-۷-نمای سینما………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۹
 
۶-۱-۷-نکات ایمنی…………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۰
 
۷-۱-۷-پژواک…………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۱
 
۸-۱-۷-نوفه……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۱
 
۲-۷-هدف طراحی………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۲
 
۳-۷-تفکرات طرح………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۲
 
۴-۷-برنامه فیزیکی………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۲
 
۵-۷-عناصر و زیر مجموعه های موجود……………………………………………………………………………… ۱۳۳
 
۱-۵-۷-سینما……………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۳
 
۲-۵-۷-تئاتر………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۴
 
۳-۵-۷-فرهنگی و آموزشی……………………………………………………………………………………………. ۱۳۶
 
۴-۵-۷-اداری…………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۶
 
۵-۵-۷-خدماتی و رفاهی………………………………………………………………………………………………. ۱۳۶
 
۶-۵-۷-تجاری…………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۸
 
۷-۵-۷-تأسیسات و انبار………………………………………………………………………………………………… ۱۳۹
 
۶-۷-روند طراحی و شکل گیری مجموعه…………………………………………………………………………… ۱۳۹
 
۱-۶-۷-روش طراحی…………………………………………………………………………………………………… ۱۳۹
 
۲-۶-۷-اهداف طراحی…………………………………………………………………………………………………. ۱۴۰
 
۳-۶-۷-ایده اصلی طرح………………………………………………………………………………………………… ۱۴۰
 
۴-۶-۷-سازه طرح……………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۱
 
۵-۶-۷-سلسله مراتب فضایی…………………………………………………………………………………………… ۱۴۱
 
۶-۶-۷-دیاگرام های ارتباط فضایی………………………………………………………………………………….. ۱۴۳
 
منابع و مأخذ………………………………….۱۴۷


کلمات کلیدی مرتبط:
رساله سینما ,مطالعات,پروژه سینما ,پروپوزال سینما ,رساله , ppt ,pptx ,doc,iran پایان نامه,پایان نامه سینما ,معماری,دانلود رایگان,طراحی سینما , مقاله ,ویژگیهای, اصول, تاریخچه, مبانی سینما ,نمونه موردی,دانلود رساله ,پایان نامه معماری ,دانلود رساله پایان نامه معماری, دانلود رساله معماری, دانلود پرو,
مقالات مرتبط
دانلود مطالعات پردیس سینمایی شمال با رویکرد تعاملات اجتماعی
رساله طراحی پردیس سینمایی
دانلود رایگان رساله طراحی سینما -دانلود رایگان سینما
دانلود رساله طراحی خانه تئاتر و نمایش ایران
رساله طراحی مجموعه سینمایی -دانلود مطالعات طراحی مجموعه سینمایی
مطالعات پردیس سینمایی تهران
رساله معماری مجتمع سینمایی
رساله طراحی معماری تئاتر
رساله طراحی خانه سینما -مطالعات پایان نامه طراحی خانه سینما
دانلود مطالعات طراحی باغ تالار شهر
مطالعات طراحی پردیس سینمایی - رساله طراحی پردیس سینمایی
مطالعات طراحی کنسرت هال - رساله طراحی کنسرت هال
دانلود رساله طراحی خانة سینمای تهران
مطالعات پایان نامه سینما – پایان نامه سینما – رساله سینما-طرح نهائی سینما-طرح سینما-نقشه سینما
رساله کامل مجتمع فرهنگی-سینمایی
دانلود رساله کامل پردیس سینمایی
پاورپوینت بررسی مرکز بین المللی کنفرانس کیوتو
مطالعات خانه تئاتر و سینما
دانلود مطالعات و مبانی نظری سینما (پایان نامه)
دانلود مطالعات مجتمع سینمایی - رساله مجتمع سینمایی